رزمندگان نُجَباء طى عملیاتى در استان صلاح الدین توانستند علاوه بر به هلاکت رساندن شمارى از تروریست‌های تکفیری، طعم اسارت را نیز به داعشیان بچشانند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از دفتر رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء در ایران، رزمندگان مقاومت اسلامی  نُجَباء پس از اتمام عملیات موفقیت آمیز «قادمون یا حویجة» طی کمینی در شمال استان صلاح الدین عراق توانستند ضرباتى را بر پیکره داعش متحمل سازند.

رزمندگان در این عملیات که در منطقه «جبال مکحول» انجام شد، بیش از ١٠ عنصر گروه تروریستى تکفیری داعش که در تونل‌های زیرزمینی کمین کرده بودند را به هلاکت رساندند.

همچنین مقر فرماندهى این گروه مقاومت در استان صلاح الدین اعلام کرد یک تروریست داعشى که قصد انتحار خود در میان رزمندگان را داشت، با هوشیارى تمام به اسارت گرفته شد.

شایان ذکر است، تثبیت و تامین امنیت منطقه «جبال مکحول» پس از پایان عملیات آزادسازى و پاکسازى بیجى، به نُجَباء محول شده است.

در تحولی دیگر،ستاد تبلیغات جنگ اعلام کرد که در بمباران اردوگاه داعش در غرب الانبار 15 خودرو، چندین چادر و بشکه های سوخت منهدم شدند.

ستاد تبلیغات جنگ در بیانیه ای اعلام کرد که فرماندهی نیروی هوایی ارتش تأکید کرد که یک اردوگاه بزرگ داعش که به شکل شکاف هایی حفر شده در صحرا در منطقه «الکیلو 160» در غرب الانبار استتار شده بود، رصد شد.

در این بیانیه آمده است که هواپیماهای ارتش، این اردوگاه را بمباران کردند که منجر به انهدام 15 خودرو و 3 موتور تولید برق بزرگ و نیز منجر به آتش کشیده شدن چادرها در حجم های مختلف و نیز آتش کشیده شدن مجموعه ای از لاستیک ها که استتار شده بودند و نیز 10 بشکه سوخت شد.

در این ادامه بیانیه آمده است که وجود شکاف های عمیق در تپه های مجاور با عمق زیاد که حاوی کانتیر هستند نیز مشاهده شده است که به یک کاروان از نیروهای امنیتی دستور داده شده است برای سیطره بر این اردوگاه با هدایت خلبانان ارتش به منطقه برود.

از سوی دیگر، گروه تروریستی داعش پیش از آغاز عملیات آزادی  شهر مرزی«القائم» اقدام به انتقال عناصر و تجهیزات نظامی خود به صحرای الانبار کرده است.

یک منبع امنیتی در استان الانبار گفت که گروه تروریستی داعش پس از شکست در شهر«الحویجه» و شهر«عنه»اکنون اقدام به انتقال باقی مانده عناصر و تجهیزات نظامی خود از شهر القائم به صحرای غربی الانبار کرده است.

این منبع اشاره کرد که بالگردهای ارتش و هواپیماهای ائتلاف بین المللی تحرکات تروریست ها را زیر نظر دارند و آنها را در صحرای غربی بمباران می کنند و آخرین حمله نیز انهدام اردوگاه این گروه تروریستی در غرب استان  الانبار است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.