مکان: اورلاندو، آمریکا/ منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، پنج نفر در حمله مسلحانه به یک شرکت تولید قطعات کاروان در شهر «اورلاندو» در ایالت «فلوریدا» آمریکا جان خود را از دست دادند. ضارب کارمند اخراجی این شرکت بود که پس از کشتن مدیران دفتر، دست به خودکشی زد.

روز دوشنبه یک کارمند اخراجی در واکنشی جنون‌ آمیز به تصمیم کارفرمایان خود، همکاران و مدیران سابقش را به گلوله بست و خودش را نیز کشت. رئیس پلیس اورلاندو می‌ گوید چهار نفر از قربانیان در محل شرکت کشته شدند و نفر پنجم در بیمارستان جان باخت.

فرماندار اورلاندو گفته که هیچ شواهدی از تروریستی بودن یا سازمانی بودن این اقدام در دست نیست: «ظاهرا انگیزه قاتل، اختلافات کاری و انتقام‌ جویی از اخراج بوده است.»

پلیس گفته که قاتل با خود اسلحه و چاقو حمل می‌ کرده است.

شرکت مزبور سازنده قطعات ماشین‌های کاروان است و مدیران شرکت، ضارب را در سال 2014 به خاطر درگیری با یکی از همکارانش اخراج کرده بودند.

اورلاندو در 12 ژوئن سال گذشته نیز صحنه حمله‌ ای مرگبار به یک کلوپ شبانه بود. در این حمله 49 نفر کشته شدند. «عمر متین» مهاجم 29 ساله و عامل این کشتار، ابتدا افراد حاضر در کلوپ را گروگان گرفت و پس از قتل‌عام آنها با دخالت پلیس کشته شد.

مکان: اورلاندو، آمریکا

منبع: خبرگزاری آسوشیتدپرس

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.