به گفته این کارشناس آمریکایی زلنسکی نگران این است که اربابان غربی اش توجه خود را بر نزاع فلسطینی ها و اسرائیلی ها متمرکز کنند.

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «لاری جانسون» کارشناس آمریکایی در گفت و گو با شبکه Dialogue Works گفت که تغییرات ظاهری «ولودیمیر زلنسکی» نشان از نگرانی اش از بی توجهی کشورهای غربی به اوکراین است.

جانسون که در گذشته در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) فعالیت کرده بود افزود: « زلنسکی در حالت رعب و وحشت به سر می برد و نمی داند چه کار باید بکند. او تلاش می کند راهی برای حفظ اهمیتش پیدا کند. دست به تغییر لباس هاش زد: لباس هایی مانند فیدل کاسترو یا چه گوارا می پوشید.لباس سبز می پوشید. حالا مانند جانی کش لباس های کاملا سیاه می پوشد.»

جانسون این  گمانه زنی را مطرح کرد که به زلنسکی این مساله اطلاع داده شده است که برنامه قبلی اش  فایده خود را از دست داده و از کار افتاده است به همین دلیل زلنسکی دست به تغییر آن زد.

به گفته این کارشناس آمریکایی زلنسکی نگران این است که اربابان غربی اش  توجه خود را بر نزاع فلسطینی ها و اسرائیلی ها متمرکز کنند.

جانسون در ادامه تأکید کرد که تأثیرگذاری زلنسکی تا حدود زیادی در اوکراین تضعیف شده است و اگر در حال حاضر انتخاباتی برگزار شود رئیس جمهور کنونی نمی تواند برای دومین دوره پیروز شود.

جانسون تصریح کرد که اوکراین در ماه های آینده به دلیل اوضاع در فلسطین اشغالی به لحاظ اهمیت جایگاه خود را از دست می دهد.

این کارشناس آمریکایی زلنسکی را «فرزند غیر ضروری»دانست که اهمیتش بسیار کم شده است  زیرا آمریکا اکنون «فرزندان» مهم تری دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی ولودیمیر زلنسکی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.