سی ان ان به نقل از ارتش اسرائیل گزارش داد که تعداد کسانی که جنبش حماس آنها را به اسارت گرفت بی سابقه است.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که بر اساس برخی ارزیابی ها نزدیک به 100 اسیر اسرائیلی از جمله شماری غیرنظامی، سرباز و چندین فرمانده به دست مقاومت فلسطین به اسارت گرفته شده اند.

همزمان با گزارش‌ها از وجود دست‌کم یکصد اسیر صهیونیست در نوار غزه، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرد که رزمندگان حماس هنوز در داخل جنوب فلسطین اشغالی حضور دارند.

رسانه‌های اسرائیلی بامداد یکشنبه گزارش دادند که حدود یکصد صهیونیست از جمله نظامی و شهرک‌نشین، هم‌اکنون در نوار غزه اسیر هستند.

سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر نیز اعتراف کرد که رزمندگان حماس هنوز در داخل جنوب فلسطین اشغالی حضور دارند و جنگ در شهرک‌های صهیونیست‌نشین ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، این مقام نظامی صهیونیستی همچنین افزود که اوضاع شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی پس از حمله ناگهانی حماس هنوز تا کنترل کامل فاصله دارد.

ساعاتی پیش «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام گفته بود که تمام اسرای صهیونیست در تونل‌های حماس در سراسر نوار غزه نگهداری می‌شوند.

برخی منابع عربی نیز به نقل از وزارت بهداشت رژیم اشغالگر نوشتند که در عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۳۵۰ صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت کشته شده اند.

سخنگوی شاخه نظامی حماس ضمن اشاره به تلفات و فرار نظامیان صهیونیست در مقابل رزمندگان مقاومت، گفت که عملیات طوفان الاقصی در دفاع از مسجدالاقصی و اسرای آن ادامه دارد.

«ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس بامداد یکشنبه برای ارائه جزئیات جدید از عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم موقت صهیونیستی، سخنرانی کرد.

ابوعبیده در این سخنرانی گفت: «رژیم صهیونیستی پس از مشاهده قهرمانی مردان ما با بحرانی عمیق مواجه است. تهدید غزه و مردم آن یک بازی باخته و یک رکورد شکسته است».

به نوشته خبرگزاری‌ «شهاب» وی توضیح داد: «ارتش اسرائیل مانند ملخ جلوی چشمان رزمندگان ما بر زمین افتاد. تعداد اسرای اسرائیلی چندین برابر بیشتر از آن چیزی است که نتانیاهو فکر می‌کند».

این مقام حماس اظهار داشت: «با چه ارتشی ما را تهدید می‌کنید؟ با ارتشی که سقوط کرده و از دست ما فرار کرده است؟! سربازان آن سلاح‌های خود را رها می‌کنند».

ابوعبیده با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در دفاع از مسجدالاقصی و اسرای آن ادامه دارد، افزود: «تعداد اسرای صهیونیست چندین برابر آن چیزی است که نتانیاهو اعلام کرده و آنها در تمام مناطق در نوار غزه نگهداری می‌شوند».

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد که اوضاع در سرزمین های اشغالی بعد از حمله ناگهانی و غافلگیر کننده حماس خارج از کنترل است.

سی ان ان به نقل از ارتش اسرائیل گزارش داد که تعداد کسانی که جنبش حماس آنها را به اسارت گرفت بی سابقه است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.