«سرویس اطلاعات ملی» کره جنوبی ضمن هشدار درباره احتمال آزمایش موشک جدید قاره‌‍پیمای کره شمالی ادعا کرد که رهبر این کشور دارای یک فرزند پسر است.

به گزارش جماران به نقل از یونهاپ، در شرایطی که انتشار تصاویر حضور دختر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در کنار پدر در برخی اماکن این کشور گمانه‌زنی‌های زیادی درباره جانشینی ایجاد کرده بود، نهاد اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد که فرزند اول کیم، پسر است.

منابع رسانه‌ای از سئول پایتخت کره جنوبی خبر دادند که «کیم کیو هیون» رئیس «سرویس اطلاعات ملی» این کشور روز سه شنبه (امروز) اعلام کرد که رهبر کره شمالی سه فرزند دارد.

به گزارش خبرگزاری دولتی «یونهاپ» کره جنوبی، این مقام ارشد اطلاعاتی اعلام کرد که این باور وجود دارد که فرزند اول رهبر کره شمالی، پسر است اما هنوز اطلاعات موثق و تایید شده درباره جنسیت فرزند سوم او وجود ندارد.

به گفته «یو سانگ بئوم» عضو حزب حاکم کره جنوبی در پارلمان، در گزارش رئیس «سرویس اطلاعات ملی» آمده است: «ما شواهد دقیقی مبنی بر پسر بودن اولین فرزند او نداریم اما بر اساس اطلاعاتی که یک سازمان اطلاعاتی خارجی، متقاعد شده‌ایم که فرزند اول قطعا پسر است».

این نماینده پارلمان کره جنوبی همچنین اعلام کرد، شایعاتی درباره وجود برخی مشکلات جسمی و ذهنی فرزند پسر رهبر کره شمالی وجود دارد اما این شایعات تایید نشده است.

خبرگزاری یونهاپ با اشاره به حضور دختر کیم جونگ اون در کنار پدر و انتشار مکرر تصاویر آنها در کنار هم نوشت: «اما فرزندان اول و سوم کیم، هرگز در انظار عمومی دیده نشده‌اند».

به دنبال انتشار تصاویر دختر رهبر کره شمالی طی ماه‌های اخیر، برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال جانشینی وی مطرح شده بود.

ظاهر شدن های مشکوک «جو ای» دختر «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در کنار پدرش که باعث گمانه زنی های زیادی درباره دلیل این ظاهر شدن ها در رسانه ها و میان تحلیلگران شده است، بار دیگر در  کنار پدرش ظاهر شد.

دختر رهبر کره شمالی این بار در مراسم راه اندازی و آغاز ساخت خیابان جدید در پیونگ یانگ  پایتخت کره شمالی در کنار پدرش ظاهر شد.

راه اندازی این خیابان بخشی از پروژه بلندپروازانه برای ساخت 4هزار و 100 واحد مسکونی در منطقه شمالی پیونگ یانگ است.

به گزارش خبرگزاری  مرکزی رسمی کره شمالی کیم جونگ اون برای شرکت در مراسم همراه با دختر مورد علاقه اش به مکان مراسم رسید و شرکت کنندگان با تشویق و شعار از آنها استقبال کردند.

رهبر کره شمالی در این مراسم سخنرانی کرد و راه اندازی و ساخت این خیابان را اعلام و همراه با دختر مورد علاقه اش کلنگ این خیابان را زدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی رهبر کره شمالی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.