تصاویر کلینتون و بوش به دستور ترامپ به یک اتاق غذاخوری قدیمی که به عنوان انبار مورد استفاده قرار می گیرد، انتقال یافته است.

 

به گزارش جماران، شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد تصاویر «بیل کلینتون و جرج بوش» روسای جمهور پیشین آمریکا در ورودی اصلی کاخ سفید با تصاویری از «ویلیام مک کینلی» و «تئودور روزولت» دو رئیس جمهور اسبق این کشور جایگزین شده است.

 

عکس بوش و کلینتون

 

بر اساس این گزارش، تصاویر مربوط به روسای جمهور پیشین دست کم تا 8 ژوئیه هنگامی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا میزبان «اندرس منوئل لوپز اوبرادور» همتای مکزیکی خود در کاخ سفید بود، همچنان بر دیوار آویخته بود و در جریان این دیدار تصاویر کلینتون و بوش در راهروی اصلی طبقه اول کاخ سفید به چشم می ‌خورد.

سی ان ان در عین حال اعلام کرد این تصاویر به یک اتاق غذاخوری قدیمی انتقال یافته است؛ اتاقی کوچک که به ندرت از آن استفاده می‌ شود و در فهرست محل‌ هایی قرار دارد که برای بازدید عموم در نظر گرفته نشده است.

سی ان ان به نقل از یک منبع رسمی اعلام کرد رئیس جمهور و همسرش تمایلی ندارند که از این اتاق بازدید عمومی به عمل آید و در حال حاضر از این اتاق به عنوان انباری استفاده می‌ شود.

در حال حاضر تصویر ویلیام مک کینلی بیست و پنجمین رئیس جمهور آمریکا که سال 1901 جان باخت، به جای عکس جرج بوش و عکس تئودور روزولت بیست و ششمین رئیس جمهور آمریکا به جای عکس بیل کلینتون در ورودی اصلی کاخ سفید به چشم می‌ خورد.

جایگزینی عکس های کلینتون و بوش موجب می‌ شود که ترامپ مجبور نباشد هر روز تصاویر آنها را ببیند.

ترامپ ظاهرا به دنبال آن است که خود را با مک کینلی و روزولت پیوند دهد و پیشتر نیز از تصمیم پایین کشیدن مجسمه روزولت در موزه تاریخی نیویورک انتقاد کرده و این اقدام را مسخره خوانده بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.