این سناتور ایالت «ماساچوست» به عنوان کاندیدایی قوی مطرح شد زیرا تبلیغات انتخاباتی‌اش را بر شعار ریشه‌کنی فساد در واشنگتن متمرکز کرده بود.

 

به گزارش جماران به نقل از رویترز، رسانه‌های آمریکایی به نقل از منابع نزدیک به «الیزابت وارن» نامزد حاضر در  رقابت انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، گزارش کرده اند که وی در پی کسب نتایج ضعیف در انتخابات مقدماتی روز موسوم به «سه‌شنبه بزرگ» قصد دارد کناره‌گیری خود را از این رقابت‌ها اعلام کند.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک منبع آگاه نوشت که سناتور وارن تبلیعات انتخاباتی خود را روز پنجشنبه به پایان رساند.

این سناتور ایالت «ماساچوست» به عنوان کاندیدایی قوی مطرح شد زیرا تبلیغات انتخاباتی‌اش را بر شعار ریشه‌کنی فساد در واشنگتن متمرکز کرده بود.

خانم وارن در ایالت ماساچوست نیز، که خود یکی از دو نماینده آن در مجلس سنای آمریکا به شمار می‌رود، از جو بایدن دیگر نامزد حزب دموکرات شکست خورد.

پیش از این «پیت بودجج» که از او به عنوان پدیده احتمالی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری سال جاری میلادی یاد می‌شد بعد از نتایج ناامیدکننده در «کارولینای جنوبی» اعلام کرد که دیگر در این رقابت حضور نخواهد داشت و به نفع جو بایدن دیگر نامزد حزب کنار کشید.

در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در روز سه شنبه «جو بایدن» با پیروزی در ده ایالت و «برنی سندرز» با پیروزی در چهار ایالت پیشتاز نامزدهای حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا لقب گرفتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.