صحبت کردن در مورد آمریکایی که او نابودش می کند را متوقف کنید و انرژی خود را برای آمریکایی که دموکرات ها می خواهند ایجاد کنند، نگه دارید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: انتخابات 2020 به دست آوردن همه آن چیزی نیست که دموکرات ها می خواهند و آمریکایی ها لیاقتش را دارند. بلکه این انتخابات برای خلاصی از دست ترامپ است زیرا در غیر این صورت، به قیمت از دست رفتن روح این کشور تمام خواهد شد.

حزب دموکرات و کاندیداهای این حزب باید باهوش تر و واقع بین تر و منضبط تر از اکنون باشند. 

او می خواهد از الان تا 15 ماه بعد که انتخابات برگزار می شود در مورد «جوخه» صحبت کند: «ایلهان عمر»، «الکساندریا اوکازیو-کورتز»، «رشیده طالب» و «ایانا پرسلی». دموکرات ها نباید این مسیر را در پیش بگیرند.

آنها باید کاملا از چهار زن کنگره دفاع کنند. ترامپ می خواهد همه دموکرات ها را مانند این 4 نفر جلوه دهد. پس نباید به او اجازه چنین کاری را داد. نباید اجازه داد همه مسائل دیگر از صحنه خارج شوند. اگر همه در مورد ایلهان عمر سخن بگویند، دیگر هیچ کس در مورد مراقبت های بهداشتی و یا اشتغال زایی صحبت نمی کنند. اگر ترامپ راه خود را داشته باشد، این کارزار انتخاباتی، یک رفراندوم جعلی در تعریف توهین آمیز از وطن پرستی خواهد بود. پس در این بازی شرکت نکنید.

ما از تمام این واژه ها در سال 2016 استفاده کردیم - نژادپرست، فریبنده و فاشیست - و او در نهایت برنده شد. رای دهندگان نمونه هایی از این رفتار مشابه را دیدند و او برنده شد. و انتخابات آینده رفراندوم در مورد شخصیت او نیست.

بنابراین صحبت کردن در مورد آمریکایی که او نابودش می کند را متوقف کنید و انرژی خود را برای آمریکایی که دموکرات ها می خواهند ایجاد کنند، نگه دارید.

فرضیه ها در مورد اولویت های سیاسی رای دهندگان دموکرات و اشتهای سیاسی را متوقف کنید و به شواهد واقعی نگاهی بیاندازید مبنی بر اینکه آمریکایی واقعا کجا هستند. این انتخابات میان دوره ای 2018 است.

نکته مهم اینجاست دموکرات ها کنترل مجلس نمایندگان را دوباره در اختیار گرفتند و می توانند در انتخابات 2020 هم همین کار را در مورد کاخ سفید انجام دهند. 

کاندیداهای دموکرات برنامه های خود را دارند و زیاد در مورد ترامپ صحبت نمی کنند. آنها می دانند نیازی به این کار نیست. روایت رای دهندگانی که توسط او مورد توهین قرار گرفته اند، خود تبلیغات منفی برای اوست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.