پهپادهای یمنی اهداف نظامی مهمی را داخل فرودگاه مورد حمله قرار دادند و با دقت آنها را مورد اصابت قرار دادند.

به گزارش جماران به نقل از المسیره، یگان پهپادی انصار الله یمن امروز چهارشنبه عملیات گسترده ای را با هدف قرار دادن فرودگاه منطقه ای «جیزان» در عمق اراضی عربستان سعودی با استفاده از چندین پهپاد از نوع«قاصف2کی» انجام داد.

سرتیپ « یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای کتاه گفت که پهپادهای ارتش و کمیته های مردمی یمن صبح امروز عملیات گسترده ای را علیه فرودگاه منطقه ای جیزان با استفاده از پهپادهای قاصف2 کی انجام دادند.

سرتیپ سریع افزود که پهپادهای یمنی اهداف نظامی مهمی را داخل فرودگاه مورد حمله قرار دادند و با دقت آنها را مورد اصابت قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که این حمله هوایی منجر به توقف پروازهای در این فرودگاه شد.

این سخنگو تأکید کرد که این حمله در پاسخ به جنایت های متجاوزان و محاصره ملت یمن صورت گرفته است.

یگان پهپادی یمن شب گذشته نیز عملیات گسترده ای را علیه فرودگاه جیزان و دو عملیات هجومی جدید علیه پایگاه هوایی«ملک خالد» در شهر«خمیس مشیط» در عمق اراضی عربستان انجام داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته تأکید کرد که در جریان عملیات گسترده در هدف قرار دادن فرودگاه جیزان، آشیانه های پهپادها با موفقیت مورد اصابت قرار گرفت و منجر به توقف پروازها در این فرودگاه شد.

چندی بعد طی شب گذشته پهپادهای انصار الله بار دیگر دو عملیات هجومی جدید انجام دادند و طی آنها پایگاه هوایی ملک خالد در شهر خمیس مشیط را مورد حمله قرار دادند.

پهپادهای انصار الله مراکز حساس و مهمی را در این پایگاه هوایی مورد حمله قرار دادند و اهداف خود را با دقت مورد هدف قرار دادند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.