عکس هایی دستکاری شده از ایوانکای 37 ساله در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که او را در جریان واقعه های تاریخی مانند کنفرانس یالتا با «چرچیل» نخست وزیر وقت انگلیس و در سواحل «نورماندی» طی پیاده کردن نیرو توسط متفقین و روی ماه نشان می دهند.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ایوانکا ترامپ» دختر رئیس جمهور آمریکا و مشاورش در پی انتشار ویدیوئی که نشان می دهد وی تلاش می کند وسط حرف زدن رهبران جهان در نشست گروه بیست بپرد و به دلیل نقش روزافزونی که بازی می کند، در شبکه های اجتماعی به شکل گسترده مورد تمسخر قرار گرفت.

ایوانکا ترامپ رسما مشاور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکاست و اگر چه آمریکایی ها به دیدن وی در نشست های دولت یا در کاخ سفید عادت کرده اند اما حضور دائمی ناگهانی اش در نشست های رئیس جمهور در «اوساکا»ی ژاپن و پس از آن در دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی مورد قبول آمریکایی ها واقع نشده است.

عکس هایی دستکاری شده از ایوانکای 37 ساله در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که او را در جریان واقعه های تاریخی مانند کنفرانس یالتا با «چرچیل» نخست وزیر وقت انگلیس و در سواحل «نورماندی» طی پیاده کردن نیرو توسط متفقین و روی ماه نشان می دهند.

عکس های  دستکاری شده دیگری وی در حال فرود روی ماه یا وارد شدن به تابلوی مشهور «مونالیزا»ی «لئوناردو داوینچی» نشان می دهد.

همچنین پس از آن که صفحه کاخ الیزه فرانسه ویدیوئی از عکس های نشست گروه بیست در ژاپن منتشر کرد، هشتک « ایوانکا عنصر نامرغوب» در توئیتر منتشر شده است.

در این ویدئو ایوانکا ترامپ تلاش می کند که  در زمان صحبت کردن «ترزا می» نخست وزیر انگلیس، «جاستین ترودو» همتای کانادایی اش، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه و «کریستین لاگارد» رئیس صندوق بین المللی پول وسط حرف شان بپرد و لاگارد به گونه ای است که به ایوانکا که در کنارش ایستاده بی توجهی می کند.

«الکساندرا کورتز»نماینده دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا گفت:« مساله برای برخی شوک زا به نظر می رسد»

ایوانکا به همراه«جارد کوشنر» شوهر وی به طور پیوسته از جمله مجموعه افرادی بودند که نزدیک به رئیس جمهور آمریکا طی نشست گروه بیست در اوساکا حاضر بودند همچنین در دیدار تاریخی ترامپ با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در منطقه عاری از سلاح میان دو کره حاضر بود.

ایوانکا و شوهرش غالبا با رئیس جمهور آمریکا که به دیدگاه های آنها اهمیت زیادی می دهد، مسافرت می کنند.

جارد کوشنر مشاور کاخ سفید و مامور به تهیه طرحی موسوم به «معامله قرن» است.

ترامپ در آوریل گذشته در اندیشه تعیین ایوانکا دخترش به عنوان رئیس بانک بین المللی یا نماینده دائمی آمریکا در سازمان ملل بود و در آن زمان در گفت و گو با مجله«آتلانتیک» گفت که وی «دیپلماتی واقعی است» اما برای آن که متهم به «پارتی بازی » نشود از تصمیم خود عقب نشست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.