رئیس جمهوری آمریکا در مرز دو کره با «کیم جونگ اون»رهبر کره شمالی دیدار می کند.

به گزارش جماران به نقل از العالم، «دونالد ترامپ»رئیس جمهوری آمریکا در مرز دو کره با «کیم جونگ اون»رهبر کره شمالی دیدار می کند.

خبرگزاری یونهاپ کزه جنوبی امروز چهارشنبه نوشت که ترامپ قرار است بعد از نشست سران گروه ۲۰ در ژاپن به کره جنوبی سفر کند او قرار است به همراه همتای کره ای خود از مرز غیر نظامی دو کره بازدید کند.

به گفته این خبرگزاری، ترامپ اعلام کرده است در همان نقطه صفر مرزی با کیم جونگ اون دیدار خواهد کرد این در حالی است که پیشتر اعلام شده بود نشستی میان کیم و ترامپ برگزار نخواهد شد.

منابع آگاه در دولت کره جنوبی روز گذشته اعلام کردند دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در نظر دارد در سفر خود به کره جنوبی در اوایل هفته آینده، از منطقه غیرنظامی میان دو کره نیز دیدن کند.

خبرگزاری یونهاپ روز سه شنبه به نقل از دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که ترامپ پس از حضور در نشست سران گروه ۲۰ در شهر «اوساکا» در غرب ژاپن، روز شنبه آینده سفری دو روزه به کره جنوبی خواهد داشت.

چهاردهمین نشست سران گروه ۲۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ و ۸ تیر ۱۳۹۸) در شهر اوساکای ژاپن برگزار می‌شود.

گروه ۲۰ با حضور کشورهای قدرتمند اقتصادی، ۸۵ درصد اقتصاد جهان را در اختیار دارد این گروه شامل، آمریکا، اتحادیه اروپا، فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، چین، ژاپن، روسیه، عربستان سعودی، اندونزی، استرالیا، ترکیه، برزیل، آرژانتین، کانادا، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و مکزیک است.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.