61 نظامی با سلاح فردی خود دست به خودکشی زده اند و بقیه نیز به شیوه های دیگری به زندگی خود پایان دادند.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک گزارش آمریکایی جدید درباره پدیده خودکشی نیروهای مارینز پس از بازگشت از خدمت به کشورشان نشان می دهد که تعداد نظامیانی که طی سال های گذشته خودکشی کرده اند افزایش یافته است.

 در این گزارش  که خلاصه پژوهش هایی است که با نظارت پروفسور« دیوید بندک» صورت گرفت و آن را مجله پزشکی آمریکا منتشر کرد آمده است که نگه داشتن اسلحه فردی توسط نظامیان بازگشته از خدمت با احتمال خودکشی آنها ارتباط وجود دارد.

این گزارش دلایل خودکشی 135 نظامی که بین سال های 2011 تا 2013 در مناطق جنگی خدمت کرده اند بررسی کرده و تأکید کرد که احتمال خودکشی زمانی بیشتر می شود که نظامیان سلاح های خود را در مکان های عمومی حمل می کنند به ویژه اگر بیکار باشند.

این گزارش تصریح کرد که 61 نظامی با سلاح فردی خود دست به خودکشی زده اند و بقیه نیز به شیوه های دیگری به زندگی خود پایان دادند.

در این گزارش آمده است که میانگین خودکشی نظامیان آمریکایی طی جنگ های عراق و افغانستان شروع به افزایش کرد و در سال 2012 به اوج خود رسید به گونه ای که به بیش از کشته شدگان نظامیان آمریکایی در درگیری ها رسید زیرا  نظامیان از ترس تغییر دیدگاه جامعه نسبت به آنها حاضر به درمان روحی و روانی شان نبودند.

تهیه کنندگان این گزارش به نظامیان توصیه کردند که تفنگ ها و کلت های خود را خالی نگه داشته و در کمدهای قفل شده و دور از خود قرار دهند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی آمریکا مارینز
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.