مکان:ولادی وستوک، روسیه/ منبع: خبرگزاری اسپوتنیک

 

به گزارش جماران، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از دیدارش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و برگزاری مذاکرات  دو جانبه در شهر ولادی وستوک به پوتین یک شمشیر هدیه داد.

رسانه های روسیه گزارش دادند که کیم گفت:« این هدیه را به خاطر تو تهیه کردم...شمشیر تجسد قدرت روحی من قدرت روحی ملت ام است که از تو حمایت می کند.»

1040709290

در مقابل، پوتین از رهبر کره شمالی تشکر کرد و به وی یک سکه داد زیرا در سنت های روسیه دادن چاقو به عنوان هدیه فال بد به شمار می رود.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  امروز با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در دانشگاه فدرال شرق دور در شهر ولادی وستوک دیدار کرد.

1040709448

پوتین پیش از دیدار با اون ظهار داشت: سفر کیم جونگ اون نقش مهمی در گسترش روابط دوجانبه خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: در این دیدار راهبردهای لازم برای حل مسئله شبه جزیره کره را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

پوتین ضمن ابراز خرسندی از تلاش ها برای عادی سازی روابط کره شمالی با کره جنوبی و آمریکا گفت: از تلاش ها در این راستا استقبال می کنیم.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز اظهار داشت: این دیدار باعث تسریع روند حل مشکلات شبه جزیره کره و تقویت روابط دوجانیه با روسیه خواهد شد.

اون تصریح کرد: مسئله شبه جزیره کره مورد توجه جامعه جهانی قرار دارد. این دیدار فرصت بسیار مناسبی برای ارزیابی این مسئله است و امیدوارم مفید واقع شود.

 کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز گذشته به منظور دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با قطار زرهی وارد شهر ولادی وستوک در شرق این کشور شد.

تدابیر امنیتی بسیار گسترده ای در شهر ولادی وستوک اتخاذ شده است. این اولین دیدار رسمی رهبر کره شمالی با مقامات روسیه است.

 

مکان:ولادی وستوک، روسیه

منبع: خبرگزاری اسپوتنیک

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.