رسانه های اسرائیلی تأکید کردند که این حمله موشکی از منطقه «رفح» یعنی از فاصله ای نزدیک به 120 کیلومتری شلیک شده است و جنبش«حماس» مراکز خود را تخلیه کرده است.

 

به گزارش جماران به نقل از المیادین، در اثر اصابت یک موشک به شمال تل آویو 7 صهیونیست زخمی شدند.

ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که این موشک از نوار غزه شلیک شده است.

رژیم صهیونیستی از بیم شلیک موشک های دیگر از نوار غزه آژیرهای خطر را در شهرک«اشکول» در شمال نوار غزه به صدا در آورد.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که این موشک منجر به انهدام یک منزل و آسیب وارد آمدن به منزلی دیگر در منطقه «هشارون» و شهرک «مشمرت»که هشتاد کیلومتر از غزه دور است شد. زخمی های این حمله موشکی به بیمارستان ها منتقل شدند.

رسانه های اسرائیلی تأکید کردند که این حمله موشکی از منطقه «رفح» یعنی از فاصله ای نزدیک به 120 کیلومتری شلیک شده است و جنبش«حماس» مراکز خود را تخلیه کرده است.

رسانه های اسرائیلی تأکید کردند که شلیک موشک به هشارون حکایت از آن دارد که بازدارندگی اسرائیل از هم پاشیده و باید گفت که نتایناهو در برابر حماس شکست خورد.

در شبکه های اجتماعی نیز این موشک منحصر به فرد توصیف شده است که دارای توان تخریبی بالایی است و برد آن به 90 کیلومتر می رسد و توانست از سامانه گنبد آهنین که در انهدامش ناکام ماند عبور کند زیرا به هدفش اصابت کرد و دو ساختمان را در منطقه هشارون در قلب سرزمین های اشغالی منهدم کند.

این در حالی است که روز گذشته  جنگنده های ارتش رژیم اسرائیل منطقه «العوده» شهر رفح را 2 بار هدف قرار دادند.

 گزارشی درباره تلفات این حملات منتشر نشده است. رژیم اسرائیل اعلام کرده در پاسخ به ارسال بالون آتش‌زا از غزه به سرزمین های اشغالی دو موضع حماس در شرق رفح هدف قرار گرفته است.

ارتش اسرائیل طی ماه های اخیر به بهانه ارسال بادبادک و بالن‌های آتش‌زا به سرزمین های اشغالی، نوار غزه را هدف قرار می دهد.

در تحولی دیگر، رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم سخنرانی خود در کنفرانس «آیپاک» را لغو کرد و پس از دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بلافاصله به سرزمین های اشغالی باز می گردد.

این رسانه ها تصریح کردند که بنیامین نتانیاهو سفر خود به واشنگتن را نیمه کاره گذاشته و به دلیل تحولات امنیتی خطرناک به تل آویو بر می گردد.

دولت اشغالگر همچنین تصمیم به بستن گذرگاه «کرم ابو سالم» از امروز تا اطلاع ثانوی گرفته است.

خبرنگار المیادین در نوار غزه نیز گزارش داد که رژیم اشغالگر دریا را به روی ماهیگیران فلسطینی به طور کامل بست.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.