ترامپ از کنگره خواست از بودجه سال آینده میلادی 8.6 میلیارد دلار به منظور کمک جهت ساخت دیوار در مرز جنوبی این کشور با مکزیک به هدف مقابله با مهاجرت غیرقانونی و قاچاق مواد مخدر، اختصاص دهد.

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از کنگره این کشور خواست 8.6 میلیارد دلار از بودجه سال 2020 برای ساخت دیوار در مرز جنوبی این کشور با مکزیک اختصاص دهد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از کنگره خواست از بودجه سال آینده میلادی 8.6 میلیارد دلار به منظور کمک جهت ساخت دیوار در مرز جنوبی این کشور با مکزیک به هدف مقابله با مهاجرت غیرقانونی و قاچاق مواد مخدر، اختصاص دهد.

به گزارش رسانه های آمریکایی ترامپ در طول این هفته پیشنهاد جدیدی در چارچوب امنیت مرزی به کنگره ارائه خواهد کرد. براین اساس 5 میلیارد دلار از بودجه خواسته شده برای ساخت دیوار و 3.6 میلیارد دلار برای ساختارهای نظامی در مرز هزینه خواهد شد.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان و «چارلز شومر» رهبر اقلیت‌های مجلس سنا آمریکا نیز با انتشار بیانیه ای این بودجه را غیرمنطقی عنوان کرده و اظهار داشته اند که کنگره یکبار این پیشنهاد ترامپ را رد کرده و اگر بار دیگر تکرار شود، همان نتیجه را خواهد داشت. 


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.