پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات 2024 را مطرح کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، روزنامه ایندیپندنت در مطلبی نوشت: «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا احتمال کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

او در استوری اینستاگرام عکسی را از پیام یک کاربر دیگر منتشر کرده که در آن وی در پاسخ به سوالی درباره این که تمایل به کاندیداتوری کدام چهره از حزب جمهوری‌ خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 5 سال دیگر آمریکا دارد، نام دونالد ترامپ جونیور را نوشت.

وی اظهار نظر بیشتری در این باره منتشر نکرد. با این حال این اقدام او باعث تشدید گمانه‌ زنی در خصوص برنامه ریزی‌ برای دنباله‌ روی از پدر خود برای ورود به عرصه سیاست آمریکا شده است.

او به دلیل رابطه‌ اش با دونالد ترامپ، در تجارت خانوادگی وی شریک بوده و پیشتر در یک نمایش تلویزیونی مبتنی بر واقعیت به نام «کارآموز» که پدرش در آن شرکت کرد، به عنوان مشاور و قاضی بازی کرده بود.

پسر بزرگ ترامپ در سخنانی در جریان کنواسیون ملی حزب جمهوری‌ خواه آمریکا در سال 2016، تمایلش را برای کاندیداتوری برای فرمانداری نیویورک اعلام کرده بود.

او یک حامی پروپاقرص سیاست های پدرش در زمینه استفاده از رسانه‌ های اجتماعی بوده و همچون پدر خود، بارها به دموکرات ها، خبرنگاران و همچنین تحقیقات «رابرت مولر» بازرس ویژه فدرال درباره مداخله روسیه به نفع ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 تاخته و از آنها انتقاد کرده است.

ماه گذشته او طرح ساخت دیوار مرزی را به ساخت حصارهای باغ وحش تشبیه کرد که بازدیدکنندگان را از آسیب حیوانات مصون می دارد!

دونالد ترامپ جونیور کیست؟

دونالد ترامپ جونیور یک کارآفرین، و بازرگان اهل آمریکا است. او فرزند ارشد دونالد ترامپ و «ایوانا ترامپ» همسر نخست دونالد ترامپ است.

وی در حال حاضر به همراه خواهر خود «ایوانکا ترامپ» و «اریک ترامپ» در سازمان ترامپ مسئولیت اجرایی دارد.

او در سال 2005 با «ونسا هیدن» ازدواج کرد و حاصل این ازدواج 5 فرزند است. آنها پس از 18 سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی گرفتند و مراحل پایانی طلاق آنها روز گذشته انجام شد.

از فیلم‌ ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌ توان به «کارآموز، کارآموز ابرستاره» اشاره کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.