نیروهای دموکراتیک سویه و ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا با داعش توافقی را به منظور خروج عناصر گروه تروریستی داعش از آخرین مناطق تحت اشغالش در شرق فرات امضا کردند.

 

به گزارش جماران به نقل از المیادین، سازمان هماهنگی های افراد مسلح در سوریه  از توافق ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا و نیروهای دموکراتیک سوریه مورد حمایت آمریکا با گروه تروریستی داعش در سوریه خبر دادند.

سازمان هماهنگی های افراد مسلح در سوریه اعلام کرد که نیروهای دموکراتیک سویه و ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا با داعش توافقی را به منظور خروج عناصر گروه تروریستی داعش از آخرین مناطق تحت اشغالش در شرق فرات امضا کردند.

این سازمان تأکید کرد که بر اساس این توافق داعش به مناطق تحت کنترل نیروهای دموکراتیک سوریه در شرق فرات بر نمی گردد و برخی از زخمی ها تخلیه و درمان می شوند و برخی از زندانی ها نیز به ائتلاف تحویل داده می شوند.

سازمان هماهنگی های افراد مسلح در سوریه تأکید کرد که دو روز آینده شاهد خروج کامل داعش از شرق فرات بر اساس این توافقنامه و با نظارت ائتلاف بین المللی می شود.

همچنین داعش شروع به آمارگیری عناصر مسلح اش و مقدمه چینی برای خروج از شرق فرات کرده است اما مکانی که عناصر داعش به آن می روند هنوز مشخص نیست اگر چه احتمالا به صحرای «الانبار» یا بادیه «التنف» می روند.

پیش از این نیروهای دموکراتیک سوریه «نبرد پایانی» برای از بین بردن داعش در استان «دیرالزور» سوریه را اعلام کرده بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.