6 تن از نیروهای هادی در حمله یک فروند پهپاد به پایگاه العند در لحج کشته شدند. شماری از فرماندهان بلندپایه نیز زخمی شدند.

به گزارش جماران به نقل از المیادین، نیروی پهپادی انصار الله یمن حمله منحصر به فردی به محل تجمع نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن در پایگاه هوایی«العند» در استان«لحج» انجام داد.

شبکه «المسیره» گزارش داد یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیاتی علیه مزدوران در پایگاه العند واقع در جنوب یمن انجام دادند.

در این گزارش آمده عملیات مذکور پس از رصد دقیق تحرکات نیروهای متجاوز در داخل پایگاه العند انجام شد ، این عملیات با دقت بالایی که داشته منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر شده است.

6 تن از نیروهای هادی در حمله یک فروند پهپاد به پایگاه العند در لحج کشته شدند.

این حمله منحصر به فرد امروز صبح پنج‌شنبه طی یک رژه نظامی در پایگاه  العند در استان لحج یمن رخ داد و در پی آن انفجاری شدید به وقوع پیوست.

وبسایت «المشهد الیمنی» نیز در این زمینه گزارش داد که در پی این انفجار «عبدالله النخعی» رئیس ستاد مشترک دولت مستعفی یمن زخمی شد و چند فرمانده بلندپایه نظامی کشته شدند .

 «صالح الزندانی» معاون رئیس ستاد مشترک ارتش دولت مستعفی یمن، «محمد صالح» رئیس دستگاه اطلاعات دولت مستعفی و «ثابت جواس» از فرماندهان نظامی این دولت، از دیگر زخمی ها هستند.

نیروهای هادی هنوز درباره این حمله هوایی واکنشی نشان نداده اند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.