خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری فوری اعلام کرد که یک بمب در خانه «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق و «بیل کلینتون» رئیس جمهور اسبق آمریکا در شهر «نیویورک» کشف شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری آسوشیتدپرس در خبری فوری اعلام کرد که یک بمب در خانه «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه اسبق و «بیل کلینتون» رئیس جمهور اسبق آمریکا در شهر «نیویورک» کشف شد.

مقامات آمریکایی گفتند که مواد منفجره در یک بسته پستی که برای خانواده کلینتون ها فرستاده شده پیدا شده است.

پلیس فدرال بر این باور است که این مواد منفجره  که در محل اقامت کلینتون ها کشف شد با مواد منفجره ای که در خانه «جورج سورس» میلیاردر  در روز دوشنبه کشف شد در ارتباط است.

برخی منابع خبری نیز گفتند که یک بسته حاوی مواد منفجر نیز در نزدیکی منزل« باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا نیز کشف شده است.

این بسته پستی به منزل اوباما ارسال شده بود که نیروهای پلیس فدرال آمریکا پیش از رسیدنش به خانه اوباما آن را کشف کردند.

پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده که در حال تحقیق در مورد بسته پستی مشکوکی است که در نزدیکی خانه بیل و هیلاری کلینتون کشف شده است. گزارشها حاکی است که بسته ارسالی به منزل رئیس جمهوری پیشین آمریکا مشابه بسته ای است که روز دوشنبه گذشته به منزل جورج سوروس ارسال شده بود.

 سرویس مخفی آمریکا نیز اعلام کرده است که یک بسته پستی مشکوک به منزل باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق نیز ارسال شده است.

یک منبع ارشد در کاخ سفید اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور  آمریکا از تهدیدات علیه بیل و هیلاری کلینتون و باراک اوباما آگاه شده است. به گفته وی کاخ سفید موضوع را «بسیار جدی» تلقی می کند.

بسته های مشکوک به مواد منفجره در حالی به منازل باراک اوباما و بیل و هیلاری کلینتون ارسال شده است که کمتر از دو هفته به برگزاری انتخابات میان دوره ای آمریکا باقی مانده است.

شبکه «سی ان ان» گزارش داده است که بسته مشکوکی نیز به کاخ سفید ارسال شده است. با این حال یک منبع آگاه این گزارش را تکذیب کرده است.

از سوی دیگر یک بسته مشکوک نیز در مرکز «تایم وارنر» در نیویورک کشف شده است. به دنبال کشف این بسته مشکوک مرکز «تایم وارنر» تخلیه شد. پلیس نیویورک اعلام کرده که فعلا بر این باور است که وضعیت «تحت کنترل» است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.