سومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) با حضور نمایندگان عضو کمیته در محل ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) تشکیل شد.

به گزارش جماران، در این جلسه که با مدیریت رئیس این کمیته  دکتر احمد حسینی  برگزار شد؛ وی ضمن طرح موضوعات در نظر گرفته شده برای جلسه، اظهار نمود: مقرر شده است در این جلسه نمایندگان دستگاه ها، ابتدا گزارش فعالیت سالانه خود را در خصوص بزرگداشت حضرت امام(س) ارائه نمایند.

 در این ارتباط آقای دکتر زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گزارشی از تعداد نخبگان تحت پوشش باشگاه و فعالیت های گسترده آن در سطح کشور ارائه داد.

پس از ارائه گزارش دکتر زارع، اعضای جلسه پیرامون چگونگی استفاده از این نخبگان، نظرات خود را ارائه دادند. در ادامه دکتر حسینی با استقبال از حضور آقای دکتر زارع در جلسه، اظهار نمود: ظرفیت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان که بالغ بر حدود ۷۷۰۰۰ نخبه را شامل می شود سرمایه بسیار با ارزشی است که باید در راستای ترویج افکار و اندیشه های حضرت امام (س) از آن به خوبی استفاده نمود. ایشان گفت: نخبگان جامعه ما گروه های مرجعی هستند که در راستای نهادینه کردن افکار امام می توانند نفش اساسی ایفا نمایند. ایشان از آقای دکتر زارع و همکارانشان خواست راهکارهای پیشنهادی خود را برای بزرگداشت امام و ترویج افکار امام در بین نخبگان در طول سال و همچنین در ایام سالگرد در جلسه آینده کمیته ارائه نمایند.

در ادامه جلسه آقایق کیانژاد نماینده نهاد رهبری در دانشگاهها گزارشی از جلسه ستاد دانشگاهی درخصوص چگونگی برگزاری مراسم روز میثاق ارائه نمود.

 همچنین آقای دکتر محمودی کیا نماینده جهاد دانشگاهی مرکز، آقای دکتر شیریان از معاونت فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاهها و آقای دکتر هاشم ورزی نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گزارشی از فعالیت های سالانه جهاد دانشگاهی مرکز، وزارت بهداشت و نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها درخصوص بزرگداشت حضرت امام ارائه نمودند. در این جلسه همچنین سرکار خانم آژیده نماینده وزارت آموزش و پرورش و آقای زمانی نماینده هلال احمر و آقای رمضانعلی نماینده اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی گزارش فعالیتهای خود را به جلسه ارائه نموند. با توجه به اهمیت فضای مجازی در بزرگداشت و ترویج افکار حضرت امام آقای مهندس سجاد مدیر فناوری اطلاعات مؤسسه گزارشی از فعالیتها و امکانات این دفتر به جلسه ارائه نمودند و از نمایندگان دستگاه ها خواست هر یک از دستگاه های پروژه اختصاصی خود پیرامون نحوه استفاده از فضای مجازی را در جلسه آینده ارائه نمایند تا درخصوصی برگزاری مسابقات فرهنگی و سایر ظرفیت های شبکه های مجازی برای ترویج افکار امام استفاده حداکثری بعمل آید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.