به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز جمعه در نشست مسئولان اجرایی استان بوشهر با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با وجود حجم زیاد اقدام های انجام شده دولت اما مردم آن طور که باید در جریان خدمات انجام شده قرار نگرفته اند.
وی بیان کرد: یکی از خدمات برجسته دولت تدبیر و امید توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در مقایسه با گذشته بسیار چشمگیر است.
زرین فر ادامه داد: در ابتدای سال 1392 پهنای باند در استان بوشهر 6 گیگابایت بود که این میزان با افزایش 14 برابری اکنون به 84 گیگابایت رسیده است.
نماینده شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز حضور شبکه های اجتماعی مجازی در دور افتاده ترین روستاها گواهی بر گسترده تر شدن زیر ساخت های فناوری اطلاعات در کشور است.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: گسترش این شبکه های اجتماعی با وجود اینکه فرصت است اما در صورت نبود کنترل و نظارت می تواند تهدید برای جامعه باشد.
وی ادامه داد: در استان بوشهر برخی از جاده ها از جمله جاده گوره - گچساران که مسیری 70 کیلومتری است پوشش تلفن همراه وجود ندارد.
خدری افزود: در این ارتباط از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظار می رود زمینه توسعه طرح های مربوط به پوشش ارتباطی جاده ها را تسریع کند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.