به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، وینفرد شفر پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: با این وجود برد پارس جنوبی را به بازیکنان و کادرفنی این تیم تبریک می گویم.
وی توضیح داد: در جریان تمرین های تیم استقلال به بازیکنان گوشزد شده بود که در صورت بازی هوایی حریف به مشکل برمی خوریم.
شفر افزود: به خوبی می‌دانستیم دروازه‌بان‌ و بازیکن شماره سه پارس جنوبی رو به بازی مستقیم می‌آورند و تنها راه گلزنی آنها نیز از روی همین تاکتیک است که در نیمه دوم با تغییر تاکتیک شرایط برای استقلال بهتر شد.
وی ادامه داد: تیم استقلال در نیمه نخست برای گل زدن تیم محکمی نداشت اما در نیمه دوم با وجود داشتن موقعیت های فراوان گلزنی نتیجه را به حریف واگذار کرد.
شفر تاکید کرد: نحوه ساختن تیم هنوز در تیم استقلال محقق نشده که بدون شک با گذشت چند هفته از بازی ها روند تیم سازی در این تیم بهبود می یابد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: در دیدار امشب اشتباه هایی از سوی بازیکنان رقم خورد که برای جلوگیری از تکرار آن باید آنالیز مناسب تری از حریف داشته باشیم.
شفر ادامه داد: تیم استقلال در نیمه نخست عملکرد نیمه دوم را نداشت این در حالی است که برای رسیدن به پیروزی باید در هر 2 نیمه گردش توپ بیشتری داشته باشیم.
وی تاکید کرد:برای کاهش ضریب اشتباه بازیکنان باید یک سری از کارهای تاکتیکی را در تمرین ها بیشتر تمرین کنیم.
شفر ادامه داد: نبود همه بازیکنان در اردوی آماده سازی پیش فصل از بزرگ ‌ترین مشکلات تیم استقلال است.
وی گفت: با این وجود تا زمان بازی با تیم الاسد قطر در جام باشگاه های آسیا آماده می شویم و می‌توانیم نتیجه خوبی در خانه برابر این تیم کسب کنیم.
شفر در ارتباط با نیمکت نشینی الحاجی نیز گفت: وی به دلیل مشکل عضلانی در ترکیب قرار نگرفت و در صورت بازی امروز احتمال مصدومیت چند هفته ای برایش وجود داشت.
شبد**7212/6047 **1010
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.