عفت حسنی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: به این افراد توصیه می کنم با همه توان شغل هایی را دنبال و احیا کنند که نیاز مردم منطقه، بازارپسند و برگرفته از هنرهای تمدنی و اصیل باشد.
وی که در رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور گناوه فارغ التحصیل شده و هم اینک در زمینه تولید فرش و تابلو فرش فعالیت و درآمدزایی می کند، گفت: این رشته از هنرهای دیرین این منطقه است که به آن گرایش پیدا کردم و علاقمند به زنده کردن و توسعه آن هستم.
این بانوی کارآفرین گناوه ای که تاکنون زمینه ایجاد اشتغال 14 نفر را فراهم کرده است، گفت: 4 نفر بصورت مستقیم در دفتر شرکت تعاونی راه اندازی شده فعالیت دارند و 10 نفر دیگر نیز بصورت دوره ای در کارگاه های روستایی، طرح های اجرایی شرکت در زمینه توسعه و تولید به عنوان آموزشیار فعالیت دارند.
وی اظهارداشت: آموزش و بازآموزی 55 نفر را در این رشته در بخش ریگ برعهده دارم تا در یک شرکت که خود مسئولت آن را برعهده خواهم گرفت، مشغول فعالیت شوند.
حسنی ادامه داد: راه اندازی شرکت تعاونی روستایی وکارگاه متمرکز محصولات 'طره طلا' در 'چهارروستایی' بخش ریگ تحت نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان که مدیرعامل آن هستم در دست اجراست.
وی، عنوان های کارآفرین برتر صندوق کارآفرینی در سال 96، کارآفرین جوان و نمونه پنجمین جشنواره فرش استان در سال 96، کارآفرین برتر در بخش جوانان شهرستان گناوه در سال 97 و کارآفرین و شرکت تعاونی فعال اداره کار، رفاه و اجتماعی گناوه در سال 96 را کسب کرده است.
حسنی گفت: شرکت همه ساله در نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایر در محل دائمی شهر تهران و حضور در بیشتر نمایشگاه های استان و شهرستان از دیگر موفقیت های بدست آمده است.
این بانوی کارآفرین برتر تمایل خود را برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر ابراز کرد و افزود: از جوانان انتظار دارم که به تحصیل رده های بالا ادامه دهند و در رشته های متناسب با نیاز منطقه خود به فراگیری علم بپردازند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.