به گزارش ایرنا، فرماندار گناوه در این آیین گفت: 17 مرداد یادآور دلاوری و رشادت های خبرنگار ایرنا و 8 تن از دیپلمات های سرکنسولگری ایران است که در مزار شریف افغانستان توسط گروه متحجر طالبان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: خبرنگاران همواره برای کسب خبر با قبول خطرات فراوان همچون شهید محمودصارمی از جان خود می گذرند تا به مردم آگاهی بخشی دهند و باید قدردان این قشر زحمتکش باشیم و به آنان ارج نهیم.
وی گفت: خرسندیم که خبرنگاران همواره با قلم و زبان خود در خدمت دولت و نظام و ملت هستند و در این شهرستان در رفع موانع و مشکلات و تنویر افکار عمومی مجدانه می کوشند.
پاک نژاد با بیان اینکه کسانی که حرفه خبرنگاری را برمی گزینند شب و روز ندارند، افزود: خبرنگاران باید با قلم و زبان خود برای ساختن بهترین ها در کشور و منطقه خود گام بردارند.
فرماندار گناوه افزود: جایگاه خبرنگاران این شهرستان در بین مدیران بسیار بالا و قدردان آنان هستند و انتظار داریم که ارتباط خودرا با جامعه خبری بیشتر کنند.
وی اظهارداشت: از خبرنگاران این شهرستان انتظار داریم علاوه بر رقابت سالم و مثبت در حرفه خود ، در دفاع از دولت که تلاش ها و خدمات ارزنده ای ارایه کرده اطلاع رسانی کنند.
رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گناوه نیز گفت: در عصر ارتباطات خبرنگاران باید با صداقت و امانتداری در آگاهی بخشی جامعه به نحو احسن تلاش کنند.
علیرضا سبحانی افزود: خبرنگاران شهرستان برای استفاده از مزایا و اخذ کارت شناسایی در سایت جامع اطلاع رسانی رسانه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی نام نویسی و عضو خانه مطبوعات شوند.
در این آیین که تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند خبرنگاران مسایل و مشکلات حرفه خود را مطرح و در پایان از آنان ، پیشکسوتان، مدیران سایت ها و کانال های خبری تجلیل و هدایایی به آنان اعطا شد.
17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار ایرنا است که به دنبال اشغال مزار شریف از سوی طالبان در سال 77 به همراه هشت تن از دیپلمات های سرکنسولگری ایران به درجه رفیع شهادت نایل شد.
به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، 17 مرداد ماه را در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نام گذاری کرده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.