به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان روز یکشنبه به نقل از محمدباقر سعادت درنشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهراعلام کرد: مهارت‌های فنی و حرفه ای یکی از موثرترین عوامل برای کاهش بیکاری و رونق اشتغال است که باید از این ظرفیت بخوبی استفاده شود.
وی یادآورشد: در این ارتباط اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان شرایط خوبی را برای ارائه آموزش‌های مهارتی ایجاد کرده که پیشرفت این روند نوید کاهش آمار بیکاری استان بوشهر است.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: نداشتن مهارت لازم برای ایجاد شغل عامل اصلی بیکاری است که در این راستا مهارت آموزش و همراه کردن علم با عمل باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: از طریق آموزش‌های فنی وحرفه ای و آموزش مهارت‌های پیشرفته روز دنیا و ارتقا سطح مهارت نیروهای انسانی می توان تحول عظیمی را در استان بوشهر ایجاد کرد.
سعادت گفت: شهرستان دشتستان از قابلیت‌های مهمی در عرصه اقتصادی، صنعتی و کشاورزی دارد که باید مهارت‌آموزی متناسب با این ظرفیت ها مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: تلاش برای ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان و توسعه آموزش‌های مهارتی عاملی راهگشا برای پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی است از این رو این مهم باید مورد اهتمام جدی مسئولان قرار گیرد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.