به گزارش ایرنا، حمید کلانتری روز سه شنبه درنشست کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر افزود: مردم انتظار حل مشکل خود در زمینه اشتغال دارند که در این ارتباط مسئولان موظف به رفع موانع از پیش پای مردم هستند.
وی یادآورشد: تشکیل تعاونی‌های تولیدی و صادراتی در شهرستان‌ها امری مهم است و می‌توان ارزش افزوده اقتصادی در این بخش را به چند برابر افزایش داد.
معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت:در ارتباط با تسهیلات اشتغالزا با برنامه‌ریزی خوبی که در استان بوشهر صورت گرفته شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم که امیدواریم تا پایان مرداد ماه این وضعیت بهبود یابد.
کلانتری اظهارداشت: استاندار و اعضای کارگروه اشتغال استان بوشهر در این زمینه عملکرد خوبی دارند و با جدیت در راستای رفع مشکلات گام برمی‌دارند.
استاندار بوشهر نیز گفت: افزایش سطح اختیارات بانک‌های استانی در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی ضرورت دارد.
عبدالکریم گراوند افزود:با توجه به توانمندی مدیران و کارشناسان بانک‌های این استان انتظار داریم سقف اختیارات استان در پرداخت تسهیلات به ویژه در تسهیلات اشتغال روستایی افزایش یابد.
وی یادآورشد: تحقق این مهم بدون شک به بهبود وضعیت اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان بوشهر کمک شایانی می کند.
گراوند اظهارداشت: علاوه بر افزایش اختیارات بانک‌ها باید نظارت کافی نیز بر نحوه پرداخت‌ها اعمال شود.
استاندار بوشهرگفت: در برابر توقعات و انتظارات مردم در بحث اشتغال باید شبانه‌روزی کار شود و در این مسیر مردم نباید درگیر کاغذبازی و بوروکراسی اداری شوند.
وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم باید مهم‌ترین دغدغه مسئولان باشد و در این راستا وجود عزم جدی در بین مسئولان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.