به گزارش ایرنا، کرم چرومی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط مشاور طرح انتخاب شده و انتظار داریم دستگاه های اجرایی استان همکاری لازم را برای تدوین طرح یاد شده داشته باشند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت خاص استان بوشهر طرح موضوع تدوین مورد تایید سازمان پدافند غیرعامل کشور قرار گرفته است.
چرومی افزود: در این ارتباط موضوع های زیست محیطی و پرتویی مورد تاکید قرار گرفته و آذرماه امسال رزمایش پرتویی در استان بوشهر برگزار می شود.
وی گفت: این رزمایش در واقع پاسخی به شرایط اضطراری است و راهبردهای مورد نیاز قرارگیری در شرایط اضطرار را برای مسئولان تبیین می کند.
چرومی ادامه داد: در این ارتباط ایجاب می کند در کارگروه های زیرمجموعه شورای پدافند غیرعامل راهبرد و برنامه ریزی های لازم پیش بینی شود.
وی بیان کرد: در این ارتباط تاکنون برخی از کارگروه ها فعالیت خود را آغاز کرده اند که امیدواریم سایر کارگروه ها نیز بطور جدی برگزاری رزمایش پرتویی و فراهم کردن پیش زمینه های اجرای آن را در دستور کار قرار دهند.
چرومی اظهار داشت: در دهم اسفندماه سال گذشته نخستین مانور جامع تخصصی تخلیه اضطراری نیروی انسانی از منطقه جغرافیایی جزیره خارگ در شرایط اضطراری در سه نقطه این جزیره برگزار شد که به افزایش سطح آمادگی این جزیره برای مقابله با شرایط اضطرار نقش شایانی ایفا کرد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.