به گزارش ایرنا، حسین دهجان روز یکشنبه در نشست توجیهی توسعه کمی سازمان های مردم نهاد در خانه سمن های گناوه افزود: وجود سازمان های مردم نهاد که تحت حمایت دولت است در جامعه ضروری و آفت هایی که سایر انجمن ها دچار آن می شوند در سمن ها رخنه نمی کند.
وی گفت: باید کمک کنیم که جوانان عضو سازمان های مردم نهاد شوند و درصورت فعالیت آنان براساس علاقمندی در کوتاهترین بازه زمانی ثبت شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهارداشت: از دهیاران نیز انتظار داریم به بکارگیری جوانان اهمیت دهند و فرهنگ مطالبه گری با رویکرد مردمی را دربین این قشر نهادینه کنند.
وی گفت: شهرستان گناوه در زمینه تشکیل کارگاه ها و فعالیت های اجتماعی در استان بوشهر پیشقدم بوده و اگر این منطقه برند استان در کشور است ماحصل پویایی این اقدام ها بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه هم گفت: نقش و تاثیر فعالیت سازمان های مردم نهاد در اغلب عرصه ها بخصوص اجتماعی بطور کامل محسوس و مشهود و به عنوان یک بازوی قوی در کنار بدنه اجرایی دولت در بسیاری از مشکلات راهگشا بوده اند.
دانیال اسفندیاری افزود: سمن ها در بسیاری مواقع با ورود خود در مسایل مختلف جامعه ، سبب حفظ اموال بیت المال وجلوگیری از تضییع حقوق مردم شدند.
وی اظهارداشت: انظار داریم که در حوزه روستایی و با کمک دهیاران، فعالیت های اجتماعی باهدف رونق و آبادانی رونق و گسترش یابد و نظرات و پیشنهاد و فعالیت های اعضای سمن ها در مرکز استان بوشهر حمایت شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.