به گزارش ایرنا، علی حسن پور روز شنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین در این مدت 183مورد قلع و قمع اراضی در حوزه های مختلف استان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: این قلع و قمع ها شامل چهار هکتار اراضی در حریم دریا در بوشهر، چهارهکتار در تنگک ها، چهار هکتار در انارستان جم و پلمپ چند چاه غیرمجاز از جمله آنهاست.
حسن پور اظهار داشت: دستگاه قضا با همه توان جلو متجاوزان به زمین های دولتی و هرگونه تضییع حقوق بیت المال را می گیرد و اجازه تعدی به آنها را نمی دهد.
وی در باره پرونده مضاربه صوری بوشهر گفت: کیفرخواست و مجرمیت این پرونده صادر و به دادگاه ارسال شده و نیاز به تحقیقات بیشتری دارد و تعیین تکلیف نهایی با دادگاه است.
حسن پور با اشاره به پرداخت یک ششم تا یک هشتم از اصل آورده مالباختگان پرونده مضاربه صوری تاکید کرد: به محض صدور حکم این پرونده توسط دادگاه به اطلاع مردم رسانده می شود.
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر با بیان اینکه بیش از چهارهزار مال باخته درگیر پرونده مضاربه صوری در استان بوشهر هستند گفت: تلاش برای پیگیری و به سرانجام رساندن این پرونده در دست اجراست.
وی در باره پرونده گمرک گفت: قرار مجرمیت و کیفر خواست این پرونده نیز برای 12 نفر صادر و با قطعی شدن حکم دادگاه اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه ها گذاشته می شود.
دادستان بوشهر در مورد حضور متکدیان اتباع خارجی در این استان افزود: دستور لازم برای دستگیری این افراد به مراجع انتظامی و شهرداری ها داده شده و شمار قابل توجهی دستگیر و طرد شده اند ولی بازهم از طریق مرزها ورود می کنند.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.