به گزارش ایرنا، کیوان هاشم‌زاده روز یکشنبه در نشست شورای شهر بوشهر افزود: با توجه به رشد روز افزون جمعیت و توسعه شهری که پیامد آن گسترش نواحی مسکونی، تجاری و صنعتی است نقش آتش نشانی و افزایش خدمات ایمنی که وظیفه حفاظت از جان و مال افراد و جامعه را در برابر حریق و حوادث برعهده دارند، حساس‌ و گسترده ‌تر است.
وی بیان کرد: در این ارتباط در بودجه شهرداری بوشهر 30 میلیارد ریال برای تامین ماشین آتش‌نشانی نردبانی، تجهیز و نوسازی ناوگان آتش نشانی اختصاص یافته که انتظار می‌رود هر چه زودتر عملیاتی شود.
هاشم زاده یادآور شد: سازمان آتش‌نشانی یکی از دستگاه‌های مهم امدادی در رسیدگی به حوادث شهری از جمله آتش‌سوزی و امداد و نجات است.
وی گفت: در این ارتباط برخورداری سازمان آتش‌نشانی از تجهیزات و ناوگان خودرویی مناسب برای ارائه خدمات با کیفیت برتر در حوزه ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار است.
هاشم‌زاده تاکید کرد: با توجه به ظرفیت خطر‌پذیری بندر بوشهر و ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان، تاسیس و راه‌اندازی ایستگاه‌های جدید آتش نشانی در محلات جنوبی شهر بوشهر ضرورت دارد.
وی افزود: تامین امکانات و تجهیزات به‌روز و مورد نیاز، امری حیاتی است که امیدواریم با مساعدت هر‌چه بیشتر مسئولان استان نیازهای این سازمان در بوشهر در حد لازم تامین شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.