به گزارش ایرنا، اکبر توسلی روز سه شنبه در نشست کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر افزود: هم اکنون وضعیت این طرح مشخص نیست و بلاتکلیف مانده است.
وی اضافه کرد: در حالی که اتوبوسرانی بوشهر به دلیل شرایط خاص این شهر یک سازمان زیان ده است و تنها وظیفه خدمات رسانی در شهر بوشهر را بر عهده دارد اما اکنون برای رفاه ساکنان حومه شهر بوشهر نسبت به خدمات رسانی به آنها نیز اقدام می کند.
توسلی افزود: مدیریت شهری وظایف مختلفی در حوزه ماموریت خود دارد که بدون در نظر گرفتن مصالح و رضایت مردم کارها به نتیجه دلخواه نمی رسد.
وی اظهار داشت: در این ارتباط ایجاد پایانه مسافربری درون و برون شهری عالیشهر، حمایت ازناوگان حمل و نقل بخش خصوصی و گرفتن سهمیه اتوبوس برای عالیشهر و چغادک از مهمترین مطالباتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
توسلی با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف سوخت گفت: یکی از راهکارهای کاهش مصرف سوخت استفاده مردم از وسایل حمل و نقل عمومی است که باید اهتمام جدی نسبت به آن ایجاد شود.
وی بیان کرد: در این ارتباط شهرداری باید نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را سرعت بخشد که تحقق این مهم نیازمند همکاری دولت و تامین بودجه مورد نیاز است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.