به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در نشست استاندار و مدیران اجرایی استان بوشهر در فرمانداری گناوه افزود: مدت 10 سال است که در ارتباط با اراضی تل چیتی پیگیری های فراوانی انجام شده اما تاکنون نتیجه ای عاید نشده است.
وی گفت: این منطقه که در نزدیک ساحل این بندر قرار دارد مبلمان شهری گناوه را تحت الشعاع قرار داده و علاوه بر مکانی برای بوجود آمدن آسیب های اجتماعی محلی برای جانوران موذی شده است.
وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه بخشی از این منطقه دارای مالک است باید تصمیمی گرفته شود که هم حق آنان و هم حق شهرستان لحاظ شود.
امام جمعه گناوه افزود: امیدواریم در سفر آینده استاندار بوشهر خبری مسرت بخش در ارتباط با این منطقه برای مردم گناوه اعلام شود.
وی گفت: چهره میدان امام علی (ع) گناوه نیز که در ورودی این شهر گردشگرپذیر قرار دارد زیبنده نیست و باید هرچه زودتر برای سامان دادن و تبدیل به یک مکان مناسب که درخور شان مردم باشد، تصمیم مناسبی گرفته شود.
رکنی حسینی ادامه داد: فاضلاب گناوه نیز به دغدغه و معضل تبدیل شده که برای برون رفت از این وضعیت به اعتبار ملی و همکاری مردم نیاز است.
امام جمعه گناوه بیکاری جوانان را از دیگر دغدغه های این شهرستان عنوان کرد و گفت: هم اینک بیش از سه هزار فارغ التحصیل دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس بیکار هستند که باید برای اشتغال آنان گام های اساسی برداشته شود.
وی اظهارکرد: بانوان این شهرستان نیاز به پلاژ دارند و انتظار داریم به خواسته دیرینه این قشر رسیدگی شود.
رکنی حسینی، حمایت از ورزشکاران مدال آور این شهرستان را خواستار شد و افزود: ورزشکاران مقام آور این شهرستان نباید برای اعزام به رقابت های بین المللی کاسه گدایی دست بگیرند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.