پرویز عبدی پور روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براساس قانون حضور بانوان در ورزشگاه های کشور ممنوع است که منع شدن تماشای مسابقات فوتبال ساحلی برای بانوان بوشهری نیز در اجرای این قانون انجام شده است.
وی بیان کرد: ارسال نامه ممنوعیت تماشای مسابقات فوتبال ساحلی برای بانوان بوشهری پس از آن صورت گرفت که تصاویری از حضور آنان در زمین فوتبال ساحلی بوشهر در پایگاه های خبری و فضای مجازی انعکاس یافت و باعث ایجاد حساسیت هایی شد.
در پی ارسال این نامه حراست وزارت ورزش و جوانان، جمعه شب از حضور بانوان بوشهری روی سکوهای زمین فوتبال ساحلی بندر بوشهر در جریان بازی های تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی و شاهین خزر رودسر جلوگیری به عمل آمد.
ممانعت از ورود بانوان به سکوهای زمین فوتبال ساحلی بوشهر باعث یک سری حواشی در بین تماشاگران شد طوریکه در دقایقی از بازی با شعار 'مسئولان از بانوان حمایت، حمایت' نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.
شماری از بانوان بوشهری نیز تا دقایق پایانی به امید باز شدن در ورودی زمین فوتبال ساحلی بوشهر انتظار کشیدند ولی در نهایت موفق به تماشای بازی نشدند.
این ممنوعیت در حالی اجراشد که پیش از این بانوان بوشهری بدون هیچ محدودیتی بازی های فوتبال ساحلی را از نزدیک نظاره گر بودند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.