به گزارش ایرنا، سرهنگ قدرت الله کشکولی روز سه شنبه در نشست بررسی سوانح رانندگی استان بوشهر افزود: با توجه به این که استفاده از موتورسیکلت در چرخه ترافیک از ریسک بالایی برخوردار است رانندگان موتورسیکلت باید به منظور پیشگیری از تصادفات اهتمام لازم را نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
وی ادامه داد: در این ارتباط رانندگان موتور سیکلت باید استفاده از کلاه ایمنی، پرهیز از حمل بار غیرمتعارف، گرفتن گواهینامه، خودداری از حرکت در پیاده رو، عبور از چراغ قرمز، رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز ازحرکات نمایشی، حرکت نکردن در جهت خلاف مسیر تعیین شده را بصورت ویژه مورد توجه قرار دهند.
کشکولی اضافه کرد: در 2 ماه سال جاری آمار فوتی های حوادث و سوانح رانندگی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 44 درصد کاهش یافته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در اجرای فرامین داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و با سرلوحه قرار دادن فرمان ' حوادث رانندگی را به حداقل برسانید' پلیس راهور استان بوشهر همه توان خود را برای تحقق این مهم با بهره گیری حداکثری از منابع انسانی و بسیج امکانات موجود با هدف تقویت رفتار صحیح رانندگی همه تلاش خود را بکار گرفته است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.