به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر افزود: ملت ایران در طول 40 سال با انواع تهدیدها و تحریم های دشمن پنجه نرم کرده است و هربار ملت غالب و دشمن مغلوب شده است.
وی یادآورشد: این بار هم با توکل برخدا، ملت ضربات مهلک و کمر شکن بر پیکره طرح های آمریکایی خواهد زد تا دشمن باز هم به اشتباه غلط خود پی ببرد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر اظهارداشت: در زمان حاضر تمام مولفه های قدرت ملی دشمن در حوزه اطلاعات، ارتباطات، دیپلماسی، اقتصادبانکی، افکار عمومی و برنامه های برجام توسط دشمن و ایادی داخلی و معاندین بطور یکپارچه علیه ما در حال شکل گیری و سازماندهی شده و بخشی در حال اقدامات اجرایی است.
وی با اشاره به هدف های آمریکا از دشمنی با ایران گفت: تمرکز و فشار همه جانبه علیه دولت و مردم در قالب ایجاد نارضایتی، دامن زدن به جدایی مردم از حاکمیت، مقابله با نظام اسلامی، فرسایش کشیدن قدرت سیاسی ایران در منطقه، فشار روانی سنگین بر مسئولان و مردم با افزایش انتظارات اقتصادی و وادارکردن نظام اسلامی به تمکین برجام از هدف های اصلی آمریکا و دیگر دشمنان علیه انقلاب ایران است .
سردار رزمجو در رابطه با خدمات نظام اسلامی افزود: سطح توقعات از دولت و حکومت زیاد بالا رفته است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی در راستای رفع محرومیت و عمران و آبادانی خدمات برجسته ای انجام داده است.
وی گفت: نسبت به انقلاب و آینده انقلاب با سکان داری مقام معظم رهبری امیدوارباشیم زیرا چشم انداز انقلاب، روشن است زیرا دشمن قدرت بازدارنده انقلاب را درک کرده است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ضمن تقدیر از خدمات صادقانه فرمانده سپاه دیر گفت: سرهنگ میرزا احمدی 33 سال در سپاه دیر در مسئولیت های مختلف خدمت صادقانه داشته است و فرمانده جدید هم برادر شهید و با سابقه خدمت در مسئولیت های مختلف در سپاه کارنامه خوبی دارد.
در این آیین عیسی داوریان به عنوان سرپرست فرماندهی سپاه سید الشهدا دیر معرفی و از خدمات میرزا احمدی قدردانی شد.
7207/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.