به گزارش ایرنا، عباس برزگر زاده روز شنبه در نشست با مسئولان سازمان های مردم نهاد استان بوشهر افزود: هم اکنون سازمان های مردم نهاد فعال در استان بوشهر کمتر در حوزه حقوق شهروندی فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: همچنین توسعه نشاط اجتماعی نیز از اولویت های دولت به شمار می رود که سازمان های مردم نهاد برای تقویت و توسعه این مهم برنامه داشته باشند.
برزگر زاده ادامه داد: توسعه نشاط اجتماعی در استان بوشهر از طرح‌های مهم دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر است.
وی گفت: دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر با قدرت از طرح ها و برنامه‌های مدون و مشخص در پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان های مردم نهاد استان بوشهر حمایت می ‌کند.
برزگرزاده ادامه داد: حضور پررنگ مجموعه سازمان های مردم نهاد در حوزه آموزش شهروندان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی اجتماعی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان بوشهر بسیار موثر است.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم حضور موثر سازمان های مردم نهاد در حوزه مدیریت بحران و امداد و نجات گفت: بزودی شبکه موثر سمن‌ها در حوزه مدیریت بحران استان بوشهر ایجاد می شود به همین دلیل حضور موثر سازمان های مردم نهاد در این مجموعه برای استفاده از ظرفیت آنها در زمان بحران های احتمالی مثل زلزله، سیل، آتش سوزی و دیگر موارد مشابه ضروری است.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.