به گزارش ایرنا، ابوذر دهدار روز شنبه در نشست شورای شهر بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات و خواسته‌های شهروندان افزود: هدف از تشکیل شورای شهر رسیدگی به مشکلات شهروندان و تحقق مطالبات آنان و افزایش رفاه و خدمات شهری است.
وی، از شهرداری بوشهر خواست از مطالبه‌گران و منتقدان شکایت نکنند و اگرهم مدیری انتقاد داشت می‌تواند خود بطور شخصی اقدام کند و از طریق شهرداری هیچگونه شکایتی صورت نگیرد.
دهدار ادامه داد: از مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری که شاهد تلاش‌های شبانه روزی آنها هستیم انتظار می‌رود سعه صدر بیشتری داشته باشند
وی در پاسخ به درخواست دو عضو شورا برای بازپس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و فعالان اجتماعی تصریح کرد: اعضای شورا نمی‌ توانند به صورت قانونی از شهرداری خواستار بازپس‌گیری شکایت خود شوند اما توصیه می‌شود در مقابل نقدهای منتقدان و رسانه‌ها سعه صدر داشته باشند.

**ضرورت باز پس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان
عضو شورای شهر بوشهر نیز خواستار باز پس‌گیری شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان شد.
ندا عبدالله ‌زاده با بیان اینکه باید قدرت انتقادپذیری اعضای شورای شهر افزایش یابد افزود: در نشست های علنی شورای شهر در روزهای یکشنبه میزبان شهروندان هستیم و آنها انتقاداتی دارند که باید با روی باز پذیرای آنها باشیم.
وی اضافه کرد: باید سعه صدر خود را تا حدی بالا ببریم که بتوانیم نقدها و سو تفاهم‌ها را تحمل و بر طرف کنیم.
عبدالله‌زاده با انتقاد از شکایت شهرداری از مطالبه‌گران و منتقدان گفت: در این ارتباط درخواست می‌شود شهرداری با دعوت از منتقدان در یک فضای تعاملی این سو تفاهم های ایجاد شده را برطرف کند تا از کشیدن کار به مراجع قضایی خودداری شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.