به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت گناوه در این آیین گفت: معلمان با تلاش و فداکاری علم ودانش را که ریشه تمامی خوبی ها و به عنوان بالاترین نعمت است به ما هدیه دادند و همه باید قدردان و مدیون تلاشگران عرصه تعلیم وتربیت باشیم.
حجت الاسلام مصطفی آشناگر افزود: انتظار می رود که بزرگداشت تجلیل از معلمان و فرهنگیان در سال های آینده به غیر از مجموعه آموزش وپرورش و توسط ارگان ها و مشارکت دیگران برگزار شود.
وی از مسئولان ذیربط خواست به منظور تلاش های ارزنده معلمان، امتیاز و خدمات ویژه ای به آنان در سطح این شهرستان ارایه شود.
مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: توسعه کشور و منطقه بستگی به توسعه آموزش وپرورش دارد و باید بکوشیم تا جامعه روز به روز به معلم احترام و تکریم بیشتر بگذارد.
اسکندر احمدی افزود: آموزش وپرورش به کمک آحاد جامعه بویژه خانواده ها نیاز دارد که توقع می رود ارتباط خود را با مدارس بیشتر کنند.
وی بیان کرد: با وجود کمبودها و مشکلاتی که جامعه فرهنگیان با آن روبرو هستند با یکدلی و همدلی بین این قشر و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی فعالیت های خوبی در سطح این شهرستان انجام شد.
احمدی افزود: مجموعه آموزش وپرورش این شهرستان در یک سال اخیر برنامه و طرح های مختلفی اجرا و به موفقیت های خوبی نایل آمد.
وی دانش افزایی دبیران، کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری، برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خانواده ها، اعزام تیم های ورزشی به مسابقات استانی، کسب سه مقام اولی و 2 مقام دومی در رشته دوومیدانی، یادواره شهدا، کمک به دانش آموزان بی بضاعت، حضور مشاوران مذهبی در مدارس، برگزاری المپیاد ورزشی، آزمون پیشرفته تحصیلی، تجلیل از برترین های کنکور، ورزشی و فرهنگی و معلمان پرورشی بخشی از عملکرد سال تحصیلی جاری است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 103 هزارنفر جمعیت دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.