به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: با ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی زمینه رونق اشتغال و اقتصاد، فعال شدن کارخانه ها و کاهش نرخ بیکاری در جامعه فراهم می شود.
وی اظهار کرد: در مقابل اقدام عملی مسئولان نسبت به شعار خرید کالای ایرانی مردم نیز باید با استقبال از خرید کالای داخلی زمینه عملی شدن شعار سال را درجامعه فراهم کنند.
فرماندار بوشهر با تاکید بر ضرورت معرفی محصولات داخلی توسط تولید کنندگان گفت: وجود محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار منجر به استقبال مردم از خرید کالای داخلی می شود.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی اضافه کرد: همه دستگاه های اجرایی با برطرف کردن مشکلات فراروی تولید کنند باید زمینه و مسیر خرید کالای ایرانی را در جامعه فراهم کنند.
وی با اشاره به التهاب اقتصادی اخیر گفت: با تدبیر بموقع و تصمیم گیری به جای همه ارکان حکومت التهاب پیش آمده در ارتباط با ارز در کشور کنترل و به سمت ثبات قیمت ها پیش می رویم.
جمشیدی با اشاره به تنش آبی امسال افزود: امروز بحث کمبود آب به عنوان یک مشکل جدی در جامعه مطرح است و صرفه جویی و مدیریت مصرف تنها راه مقابله با این مشکل است.
وی بهره برداری از طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی مناسب را از اولویت های شهرستان بوشهردر سال جاری عنوان کرد.
جمشیدی گفت: طولانی شدن زمان اجرای طرح ها به ضرر مردم و بیت المال است به همین دلیل تلاش می شود با تعیین اعتبار کافی طرح های نیمه در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی برضرورت توجه به نشاط اجتماعی، حمایت از حقوق شهروندی و برنامه هایی که مجوز قانونی دارند تاکید کرد.
فرماندار بوشهر با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون تلاش و ایثار نیروهای مسلح است.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.