به گزارش ایرنا، سید حسین حسینی محمدی روز پنجشنبه در نشست بررسی تخلف واحدهای صنفی استان بوشهر افزود: در این بازرسی ها که به منظور نظارت بر بازار در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شده میزان تخلف واحدها به ارزش 9میلیارد و908میلیون ریال جهت اجرای احکام به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
وی بیان کرد: بیشترین حجم تشکیل پرونده تخلفات صنفی با تعداد یکهزار و 62 فقره مربوط به شهرستان بوشهر و کمترین مورد با 33 فقره مربوط به شهرستان دیر است.
حسینی محمدی ادامه داد: نظارت و بازرسی مستمر از فعالیت واحد های صنفی با همکاری دستگاهای اجرایی شامل دانشگاه علوم پزشکی ، اداره کل استاندارد ، تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی انجام شده است .
وی با اشاره به وجود بیش از41هزار واحد صنفی فعال در استان بوشهر گفت: حضور مستمر بازرسان درسطح بازار، گرفتن گزارش شبانه روزی سامانه 124 برای رسیدگی به شکایات مردمی ، برگزاری گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاههای مرتبط و همچنین طرح های ویژه بازرسی جهت نظارت مستمر بر عرضه کالا و خدمات از جمله برنامه های سالانه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر است که در طول سال برای واحدهای صنفی استان به اجرا در می آید.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.