سکینه الماسی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا به مناسبت 12 فروردین افزود: باوجود انجام اقدام های مهمی که درطول 39 سال گذشته انجام شده انتظارمی رود در آینده به عدالت و محرومیت زدایی کامل دست یابیم.
وی تصریح کرد: سالها پیش که نعمت پر درآمد گاز از خاک زرخیز استان بوشهر(عسلویه و جم) استخراج شد ، این نعمت با معاش و معیشت مردم استان نیز پیوندی عمیق برقرار کرد.
نماینده مردم کنگان، دیر ، جم و عسلویه گفت: به رغم اقدام های خوبی که انجام شده اما ظرفیت نظام جمهوری اسلامی درعدالت و نشاط اجتماعی بالاتر از وضعیت موجود است.
الماسی گفت: در این شرایط اندیشه اینکه گاز پارس جنوبی می تواند زمینه ساز توسعه پایدار استان و حوزه پیرامونی وموجب زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره بسیاری از مناطق باشد، در ذهن مردم منطقه جاری شد.
وی اضافه کرد: بر این اساس ما مسئولان وقانونگذاران باید تلاش کنیم این نگرش به حق مردم استان را تقویت و با محرومیت زدایی بیشتر زمینه ساز نشاط اجتماعی عینی تر در بین جامعه باشیم.
الماسی تاکید کرد: محرومیت زدایی کامل وقتی در استان بوشهر شکل می گیرد که بودجه استان نسبتی منطقی با میزان درآمدهای آن داشته باشد.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی این ظرفیت و پتانسیل را دارد که به این مهم توجه علمی و دقیق تری داشته باشد.
الماسی با اشاره به حضور بیش از 10 وزیر و معاون وزیر در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، عسلویه و جم در سال گذشته افزود: حضور این شمارمسئول در مناطق محروم جنوب استان بوشهر که همگی منجر به نتایج ملموسی شده است در محرومیت زدایی و نشاط و شادابی اجتماعی بی تاثیر نیست.
6047/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.