عبدالمحمد خواجه ئیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای استان بوشهر در این مدت 12هزار و290 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام، 924مورد اخطاریه بهداشتی برای متخلفان صادر و 189متخلف را نیز به مراجع قضایی معرفی کرده اند.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 12 مرکز عرضه کننده مواد غذایی پلمپ و برای 2هزار و 149 نفر از شاغلان در مراکز عرضه مواد غذایی کارت معاینه پزشکی صادر شده است.
خواجه ئیان با بیان اینکه تیمهای بازرسی بهداشت محیط به دستگاههای پرتابل سنجش مواد غذایی مجهزهستند گفت: بازرسان بهداشت محیط استان در این مدت چهار هزار و531مورد سنجش انجام داده و از 885 مورد مواد غذایی در معرض فروش نمونه برداری و به آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ارسال شده است.
وی بیان کرد: یکی از وظایف اصلی بازرسان بهداشت محیط نظارت برسلامت آب آشامیدنی است که در این راستا نمونه برداری وهشت هزار و 116 مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی بعمل آمده است.
خواجه ئیان یادآور شد: در طول اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای استان بوشهر به صورت مستمربر بهداشت محیط مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت و پیگیری لازم به منظور برطرف کردن کاستی های بهداشتی مشاهده شده را انجام می دهند.
وی یادآور شد: برنامه بسیج سلامت نوروزی از 15 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 با حضور 162نفر از بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای با هدف ارتقای امنیت و سلامت غذایی جامعه در استان بوشهر در حال اجراست.
6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.