به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از مهرداد ستوده در نشست ستاد تسهیل خدمات سفر استان بوشهر افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده شهرهای ساحلی، بیشترین حضور گردشگران را دارد که در این راستا افزایش خدمات در این مناطق ضروری است.
وی با تاکید بر جلوگیری از تردد قایق‌ها و شناورهای بدون مجوز گفت: ارگان‌ها و دستگاه‌های ذیربط برای جلوگیری از حوادث غیر قابل پیش بینی، از تردد شناورهای بدون مجوز در ساحل جلوگیری کنند.
وی اظهار کرد: همچنین لنج‌های سنتی و قایق‌های مجوز دار که اقدام به گشت دریایی مسافران می‌کنند باید مجهز به امکانات ایمنی باشند.
معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: برخی شناگاه‌های خطرناک استان از جمله رودخانه ها و آبگیرهای محل عبور گردشگران باید بعنوان مناطق حادثه خیز شناسایی و هشدارهای لازم به گردشگران ارائه شود.
ستوده گفت: مناطق عشایری این استان از جمله ظرفیتهای مهم گردشگری به شمار می روند که تدوین برنامه گردشگری عشایری برای شناسایی این ظرفیت ها ضروری است.
وی با قدردانی از تلاش مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در آبرسانی به نقاط گردشگری استان بوشهر بیان کرد: فرهنگ استفاده بهینه از آب و اطلاع رسانی از وضعیت بحران کم‌آبی باید مورد توجه قرار بگیرد.
6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.