به گزارش ایرنا،فرمانده انتظامی استان بوشهر روز چهارشنبه دراین آیین گفت:این قرارگاه به ‌منظور برقراری امنیت و آرامش مهمانان نوروزی دربوشهر افتتاح و تا پایان روز طبیعت دایراست.
سردار خلیل واعظی افزود: این قرارگاه به منظور ایجاد هماهنگی بین بخشی و با هدف بهره‌گیری مناسب از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود استان برای خدمت رسانی مناسب به عموم شهروندان و مسافران نوروزی ایجاد شده است.
وی یادآورشد: در قرارگاه پلیس برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مسافران، نظارت بر ایستگاه‌های پلیس، ارائه هشدارهای انتظامی، برنامه ریزی برای تامین امنیت بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و مراقبت از محلات و منازل توسط گشت‌های انتظامی و حضور مستمر کارکنان در دستور کار است و به‌صورت ویژه و مضاعف پیگیری می‌شود.
رئیس پلیس استان بوشهر تاکید کرد: مرکز فوریت های پلیسی 110 در طول ایام تعطیلات نوروزی به‌طور شبانه روزی پاسخگوی هرگونه مشاوره ، راهنمایی و نیازمندی‌های شهروندان و مسافران نوروزی است.
سردار واعظی گفت: با تشکیل قرارگاه امام علی (ع) و هفت قرارگاه فرعی، 90 پاسگاه انتظامی و پلیس راه موقت به مجموعه کلانتری و پاسگاه‌های استان اضافه شده است.
وی با اشاره به فعالیت گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در طرح نوروزی افزود:در طرح نوروزی پلیس استان بوشهر 770 گشت خودروی، موتوری و پیاده برای تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی فعالیت می‌کنند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.