بوشهر به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیلم در جزیره گردشگری حماد افزود: شهرستان های شمال استان بوشهر می توانند با ایجاد زیرساخت های لازم درطول سال توریست پذیر شوند که توجه به این مهم باعث رونق بازار و زمینه اشتغال زیادی در این نقطه خواهدشد.
سرپرست فرمانداری دیلم با تاکید بر ضرورت رفع تمامی موانع برای پذیرایی ازمهمانان نوروزی گفت: وظیفه داریم با عملکرد و میزبانی شایسته خود ازهموطنان نوروز امسال پذیرایی کنیم و اگر در بین جمعیت میلیونی که وارد استان می شوند عده ای ناراضی به شهرهای خود بازگردند برجامعه پیرامونی تاثیرگذار خواهد بود.
امام جمعه دیلم گفت: پایه واساس نظام مقدس جمهوری اسلامی بر محوریت مردم سالاری است و ملت غیور درهمه عرصه ها بویژه انتخابات راهپیمایی ها دین خود را به نظام وانقلاب نشان دادند و امروز درقبال آنها وظیفه سنگینی داریم .
حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری اقدامات دولت را براساس تدبیر دانست و تاکید کرد: اطلاع رسانی از عملکرد نظام توسط دولت موجب امید و نشاط در مردم و بی ارزش جلوه دادن این اقدامات توسط منتقدان خیانت به نظام و موجب نارضایتی رهبری می شود.
وی گفت: تمامی گلایه های مردم فقط به امور معیشتی نیست و جامعه از بی عدالتی، تبعیض، فساد اداری، رشوه خواری و زمین خواری ناراضی هستند.
امام جمعه دیلم با قدردانی از زحمات و تلاش های مسئولان در یک سال گذشته بویژه دوران تصدی فرماندار سابق افزود: امیدواریم در سال جدید با وفاق و همدلی در گره گشایی مشکلات مردم گام های مثبتی برداشته شود.
حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه شهر امام حسن هم با تقدیراز خدمات فرماندار سابق دیلم گفت: انتصاب معاون سیاسی استاندار به سمت سرپرستی فرمانداری دیلم نشان از توجه مجموعه دولت بویژه استاندار به این شهرستان است.
شهرستان دیلم در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر و از نقاط گردشگرپذیر است.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.