به گزارش ایرنا، سید علیرضا سجادی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه افزود: با توجه به رشد جمعیت و افزایش شمار فارغ التحصیلان هیچ گاه جامعه عاری از افراد بیکار نخواهد شد ولی تلاش های زیادی برای بکارگیری نیروی انسانی با تحصیلات دیپلم به بالای شهرستان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: هرچند موفقیت هایی دراین راه کسب شده ولی مدیران صنایع فعال درعسلویه باید توجه داشته باشند که رسیدگی به مساله اشتغال نیروی انسانی بیکار در این شهرستان از وظایف لاینفک آنهاست و هیچ گونه کوتاهی از آنها در این زمینه پذیرفته نیست.
سجادی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت مبارزه با مواد مخدر گفت: عزم شورای تامین شهرستان در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ جدی است و کشف بیش از پنج تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی، دریابانی، سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) دستاورد ارزشمندی است که نتیجه تعامل و همکاری شایسته آنهاست که درخور تقدیر است.
وی با اشاره به ارتقای چاه مبارک به شهر افزود: تبدیل شدن مرکز بخش چاه مبارک به شهر از دیرباز از مطالبات مردم شهرستان عسلویه بود که با عنایت مسئولان به ثمر نشست و امیدواریم ارتقای روستای بیدخون به شهر نیز محقق شود.
سجادی بیان کرد: با توجه به کاهش میزان نزولات آسمانی در سال جاری نسبت به سال های اخیر، امیدواریم با برنامه ریزی و ترویج فرهنگ صحیح مصرف با کمترین مشکلات احتمالی سال آینده را پشت سر بگذاریم.
وی، از اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان عسلویه خواست برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی تلاش کنند و از کارگروه تنظیم بازار نیز می خواهیم که در این ایام نظارت و کنترل لازم بر بازار داشته باشند.
عسلویه در فاصله 285 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.