به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از طرح ‌های عمرانی شهر جدید عالیشهر بوشهر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: تامین اعتبار بزرگراه دالکی به کنارتخته و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار آن بعد از انعقاد قرارداد فاینانس راه آهن بوشهر - شیراز عیدی دوم وزیر راه و شهرسازی به مردم استان بوشهر است.
وی ادامه داد: با امضای قرارداد فاینانس این طرح با شرکت چینی امیدواریم این طرح سال آینده عملیاتی شود تا با تکمیل آن یکی از مطالبات بحق مردم استان بوشهر محقق شود.
گراوند، در ارتباط با شهرهای جدید گفت: از سال 1393 جهت‌گیری دولت به سمت توسعه زیرساخت‌ها در شهرهای جدید بود و با اقداماتی که در شهر جدید عالیشهر انجام گرفت، تامین زیرساخت‌ها، روبناها و جبران کمبودهای مورد نیاز ساکنان این شهر ادامه دارد.
استاندار بوشهر ادامه داد: توجه به اعتبارات برای اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی در عالیشهر در اولویت برنامه‌ها است که این مهم سال آینده در دستور کار قرار می‌گیرد.
گراوند اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب در شهرهای ساحلی را ضروری خواند و افزود: اکنون شبکه فاضلاب در سه شهر ساحلی بوشهر، گناوه و دیلم عملیاتی شده که با پیگیری‌های انجام شده پیش بینی می‌شود طرح فاضلاب گناوه و دیلم سال آینده تسریع شود.
وی اظهار کرد: در این ارتباط تعامل و همکاری برای ساماندهی پسماندهای طرح فاضلاب بوشهر ضروری است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: اختصاص اعتبار صورت گرفته برای بزرگراه دالکی - کنار تخته مربوط به حدفاصل سه راه وحدتیه تا ایست و بازرسی شهید صلاحی است.
فرزاد رستمی افزود: با توجه به انتخاب پیمانکار انتظار می رود در سه ماه نخست سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود که زمان پیش بینی شده برای اجرای آن سه سال است.
شهر دالکی از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر و کنارتخته از توابع شهرستان کازرون استان فارس است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.