صادق خدری روز پنجشنبه در حاشیه اجرای این طرح در کتابخانه مرکزی گناوه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح که بمناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اجرایی شده مسئولان و دیگر اقشار بصورت خانوادگی و انفرادی به کتابخانه مراجعه و با تلاش های ارزنده کتابداران و فعالیت های انجام شده آشنا شدند.
وی اظهارکرد: از شروع اجرای این طرح تاکنون 30 نفر بصورت رایگان به عضویت کتابخانه در آمدند و با استقبال خوبی که از آن شده بر این تعداد تا مدت مهلت مقرر افزوده خواهد شد.
وی گفت: همزمان با اجرای این طرح ، نشست کتابخوانی با حضور مراجعه کنندگان برگزار و 5 کتاب از نویسندگان نقد و بررسی شد.
خدری افزود:اجرای این طرح در ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه و گرایش بیشتر مردم با کتابخانه ها اثرگذار است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی ولایت گناوه گفت:این شهرستان دارای 6 کتابخانه است که 2 واحد آن در گناوه و مابقی در شهر ریگ و روستاهای چهارروستایی، جزیره و محمد صالحی فعالیت دارند.
وی افزود: کتابخانه مرکزی ولایت گناوه دارای 22 هزار و 265 نسخه کتاب و یکهزار و 274 عضو فعال، شهدای گناوه 23 هزار 680 کتاب و 768 عضو فعال، شهید پولادی بندرریگ 19 هزار و 98 نسخه کتاب و 354 عضو، امام جواد(ع) چهارروستایی 12 هزار و 765 نسخه با 695 عضو، وحدت اسلامی جزیره 5 هزار و 687 نسخه و 427 عضو و شهدای محراب محمدصالحی دارای 7 هزار و 547 نسخه و 392 عضو است.
نهادکتابخانه های عمومی کشور با تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان در سال 1382 آغاز بکار کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.