به گزارش ایرنا، هفته احسان و نیکوکاری همه ساله در نیمه دوم اسفندماه با هدف نهادینه کردن سنت حسنه نیکوکاری در آستانه آغاز سال نو برگزار و اقشار مختلف بصورت خودجوش و از سر محبت به هموطنان نیازمند بویژه دانش آموزان بی بضاعت کمک های نقدی و غیرنقدی تقدیم و شادی های خود را بین آنان تقسیم می کنند.
مردم نوع دوست ایران در آستانه بهار علاوه بر تغییر و تحول در وضع زندگی و ظواهر خود و خانه تکانی و خرید لباس نو برای خود و فرزندان، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان را که از توانایی مالی لازم برخوردار نیستند فراموش نکرده و آنها را در شادی خود شریک می‌کنند.
در آیینی که بصورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد دکتر حسابی گناوه باحضور مسئولان برگزار شد، دانش آموزان باشور و اشتیاق وصف نشدنی کمک های نقدی خودرا که در قلک و پاکت جمع آوری کرده بودند، در صندوق ریختند.
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه در این آیین گفت: دستگیری از همنوعان از برترین و ماندگارترین خوبی ها است که مردم ایران اسلامی از جمله این شهرستان بارها با مشارکت گسترده خود ادای تکلیف کردند.
مراد شمس الدینی افزود: هفته احسان ونیکوکاری از 14 اسفند ماه به مناسبت سالروز تاسیس نهاد انقلابی کمیته امداد به دستور معمارکبیر انقلاب آغاز و تا 21 اسفند ادامه دارد و دراین مدت برنامه های مختلفی در سطح شهر از جمله مدارس اجرا و از ظرفیت های مساعدت دانش آموزان بصورت خودجوش استفاده می شود.
وی گفت: در جشن نیکوکاری پارسال در 41 آموزشگاه 120 میلیون ریال جمع آوی و در آستانه سال نو به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 103 هزار نفر جمعیت دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.