به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از انبارهای کالای ملوانی در شهرستان دیلم رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و فعال کردن گشت های نامحسوس و رصد دوربین های مدار بسته، سرکرده باند سارقان را شناسایی و دستگیر کردند.
واعظی ادامه داد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی، در مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده به سرقت های متعدد با همدستی سه نفر از دوستان خود اعتراف کرد.
وی بیان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی منسجم سه نفر از همدستان متهم را در مخفیگاه شان شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این ارتباط چهار تن سارق و یک نفر مال خر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی موضوع به مراجع قضایی تحویل شدند.
واعظی افزود: از شهروندان هم استانی انتظار می رود در مواقع ترک محل کار، مغازه و منازل از وسایل بازدارنده، قفل های مناسب و دوربین های مداربسته برای ایمنی و پیشگیری از سرقت استفاده کنند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.